Просмотр по ключевому слову new product


Показаны результаты 1 - 9 из 9
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 1550837 2697748
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis 1262210149 957020573
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 23960240 43607072
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 8071884 10881438
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 20261190 12247871
2003 Організаційно-економічні основи підготовки виробництва на малих підприємствах Sumina, Olha Mykolaivna Synopsis 1668347567 553527043
2017 Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств Кобизський, Д.С. Article 529764 1059542
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 10160792 7229705
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 43220205 66033931